پیام خود را بنویسید

اخبار : 1399/10/17 مراسم تجدید میثاق با شهداء و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1399/10/20 | 

بسم الله الرحمن الرحیم

« بیعت ‌نامه با امام (ره) و شهدا » و تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی»

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!      سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰

گرامیداشت سالروز صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در امر گزینش، فرصتی را ایجاد کرد تا روح و جان خویش را با حضور در گلزار شهدا که در راه پاسداری از امام میهن و اعتلای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از هستی خود گذشتند و با خون خود درخت انقلاب را یاری کردند ، طراوتی دوباره ببخشیم.
به یقین قبور مطهر شهدا مأمن و جایگاهی است برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن وارستگان، در اذهان و حصول معرفت برای عارفان و عاشقان و آیین عطرافشانی مزار پاکشان، فرصت مغتنمی است برای اقتدا به این حماسه سازان جاودانه تاریخ.
اکنون که انقلاب اسلامی به برکت خون این شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران، دوران شکوه و عظمت خود را با ورود به دهه پنجاه انقلاب اسلامی طی می کند و بلندای نام آوازه آن، الهام بخش همه ملت های مظلوم و ستمدیده گردیده، باید محکم و استوار گام دوم انقلاب را در عرصه های مختلف مد نظر امام راحل (ره) و پیشوای بصیر این انقلاب و رهبر فرزانه همه آزادگان جهان، حضرت آیت ا... الامام خامنه ای(مدظله العالی) با صلابت و قاطعیت همراه با امید و غلبه به کفر و نفاق سپری نمود.
حال که قبله امید همه مظلومین جهان با نفس قدسی امام راحل عظیم الشأن و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت، به سوی ایران عزیز گرویده، باید با همت و تلاش، ایرانی ساخت، آباد و آزاد و مقتدر که حامی ستمدیدگان عالم است و باید مسیر را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعودعج الله تعالی فرجه الشریف مهیا و فراهم نمود.
اینک ضمن شکر و سپاس از خداوند قادر متعال که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما عطا نموده،  در این مکان شریف ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهیدان سرافراز نظام مقدس اسلامی و مدافع حرم عهد می بندیم که تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم پاک و متدین این سرزمین به کار گیریم و هرگز در مسیر حق و عدالت از هیچ تلاشی فروگذار ننمائیم.
عهد می بندیم که با تهذیب نفس، روح خود را صیقل دهیم تا هرگز تسلیم دنیا و دنیا طلبان و سیاست زدگان نشویم.
عهد می بندیم تا تمامی استعدادها و توانایی های خود را در راه گسترش قانون خدا ، حکم شرع و حق محوری در میهن اسلامی مان به کار گیریم.
این عهدی‌ست که به فضل الهی در جان و زبان ما جاری شد و ماندن بر این عهد جز با مدد حق تعالی ممکن نخواهد بود.
پروردگارا با رحمانیتت به ما لطف بفرما تا در این راه ثابت قدم باشیم و ارزش های والای اسلام را در جامعه زنده نگه داریم و در حفظ ولایت مداری، امنیت، عدالت ، اخلاق و حقوق هموطنان‌مان کوشا باشیم.

ربنا لاتزغ قلوبنا بعداذهدیتنا وهب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب

«پیرو این ،تجدید پیمان کارکنان هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با آرمان های امام(ره) و شهداء ورهبری با حضور در مرقد دو شهید خوشنام دانشگاه علوم پزشکی گلستان»
 


دفعات مشاهده: 2882 بار   |   دفعات چاپ: 80 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به هسته گزینش دانشگاه می باشد.