پیام خود را بنویسید

اخبار : روز گزینش به مناسبت ۱۵ دی روز گزینش

 | تاریخ ارسال: 1399/10/14 | 
به مناسبت ۱۵ دی روز گزینش، مصاحبه ای با مدیر هسته گزینش دانشگاه داشتیم

به گزارش وبدا، جناب آقای مهدی خیرخواه در این مصاحبه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل هسته گزینش در ۱۵ دی سال ۱۳۶۱، نشان از آینده‌نگری‌های ایشان و توجه به اهمیت و جایگاه گزینش بوده است که امروزه با توجه به حساسیت و جایگاه خطیر گزینش در هر سازمانی این مهم بر همه آشکارشده است.

وی افزود: بدیهی است انتخاب بهترین و شایسته ترین افراد در سازمان ها بویژه در حوزه سلامت که حساسیت خاصی دارد در راستای نیل به اهداف تعالی سازمانی از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد که تحقق این هدف در گرو گزینش و انتخاب اصلح افراد دارای امتیازاتی می باشد که باید بطور دقیق توسط متولیان گزینش انتخاب شوند تا بتوانند در آینده سازمان را دررسیدن به اهداف خود یاری کنند و سهم ویژه ایی در موفقیت سازمان داشته باشند.

 آقای مهدی خیرخواه مسائلی همچون جذب و بکارگیری نیروهای جدید، تبدیل وضعیت نیروهای شاغل، تحقیق درباره مسائل اعتقادی، سیاسی و اخلاقی نیروها جهت اشتغال به کار و ... را از اهم وظایف گزینش دانست.

وی با اعلام این مطلب که هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی گلستان، از سال ۷۶ پس از مستقل شدن از استان مازندران، تشکیل شد به رسالت گزینش و گزینشگران که پیشگیری از آسیب ها و انحرافات و جلوگیری از تحمیل هزینه در هر دستگاه و نهاد است، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، رسیدگی الکترونیکی به پرونده ها، پاسخگویی به ارباب رجوعان به صورت اینترنتی، راه اندازی سامانه پیامکی اطلاع رسانی، آموزش های دوره ای، پاسخگویی سریع به نیازها و سوالات مراکز بهداشتی و درمانی و ... از جمله اقداماتی بود که طی سال اخیر در هسته گزینش دانشگاه انجام شد.

وی تصریح کرد: هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی گلستان جزو اولین هسته های گزینش بود که امسال به سامانه جامع گزینش وصل، شده است.

مدیر هسته گزینش دانشگاه اظهار کرد: قراردادن اسپری ضدعفونی کننده و ماسک در میز تکریم ارباب رجوع، همکاری در شستشو و کفن و دفن میت های کرونایی، ضدعفونی کردن معابر، تهیه ماسک همکاری در تحقیقات برای جذب هیات اجرایی جذب هیات علمی، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده های شکایت، کاهش میانگین رسیدگی به پرونده های مرتبط، رسیدگی به موضوع تمدید قرارداد ۵۵۰۰ نیروی قراردادی دانشگاه و همکاری در جذب ۸۰۰ نیروی جدید و ... از دیگر اقدامات این هسته در سالجاری بود.

دفعات مشاهده: 282 بار   |   دفعات چاپ: 90 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به هسته گزینش دانشگاه می باشد.